IJSJES!
Dankjewel beste ouderraad!! De ijsjes hebben heerlijk gesmaakt met deze temperaturen!!
Dankjewel beste ouderraad!! De ijsjes hebben heerlijk gesmaakt met deze temperaturen!!
De ouderraad trakteerde alle leerlingen vandaag op een waterijsje of frisco. Daar waren de kinderen (en uiteraard ook de meesters en juffen 😉) bij deze tropische temperaturen uiteraard zéér blij mee! 🍦 Dank je wel ouderraad!