Uitstap Brugge
Wat leerden we veel bij tijdens onze uitstap naar Brugge!
Een droomhuis bouwen? Daar zeggen de zesdeklassers geen nee tegen!
X-perilab zorgde voor een voormiddag vol STEM (Science, Technology, Engineering and Mathematics)!
Het zesde leerjaar genoot van de Carnavalsstoet met de allerkleinsten van ’t Kersenpitje!
Tijdens de voorleesweek kwamen onze (groot-)ouders voorlezen in de klas!
Onze uitstap naar Gent was een schot in de roos!
In de bibliotheek konden we genieten van een auteurslezing door Dempsey Hendrickx!