jun420266de leerjaar Vorige week vrijdag zijn we naar Brugge geweest. We hebben verschillende monumenten leren kennen. In de namiddag zijn we naar het concertgebouw gegaan. We hebben veel bijgeleerd. Over de monumenten en het concertgebouw. Groetjes Felix en Flore Categorie: 6de leerjaarDoor 6de leerjaar4 juni 2026 Deel dit bericht Share on FacebookShare on Facebook Share on WhatsAppShare on WhatsApp Post navigationVorigeVorig bericht:Red De Bij – ImkerVolgendeVolgend bericht:Met z’n allen naar het Zwin!Gelijkaardige berichtenSTEM-workshop TWIINZ30 maart 2026De Grote Rekendag30 maart 2026X-perilab op bezoek!12 maart 2026Uitstap Technopolis12 maart 2026Carnaval op school!12 maart 2026Sneeuwpret7 januari 2026