Van 31 mei tot en met 7 juni 2026 is het weer zover: de Week van de Bij! Tijdens deze campagne roepen we iedereen op om in actie te komen. Want bijen, vlinders en andere bestuivers kunnen onze hulp goed gebruiken…
Ook in het eerste leerjaar zijn we bezig rond het thema van de bij. We leerden er al heel wat over, bekeken filmpjes, maakten een dansje op het lied ‘Red De Bij’, schilderden een bij, speelden een toneeltje met bijen…
En gingen ook op bezoek bij imker Kristof. We wisten al veel, maar hij leerde ons nog meer bij, we zagen ook heel wat materiaal én mochten honing proeven. Dankjewel imker Kristof!








