De ouderraad trakteerde alle leerlingen vandaag op een waterijsje of frisco. Daar waren de kinderen (en uiteraard ook de meesters en juffen 😉) bij deze tropische temperaturen uiteraard zéér blij mee! 🍦
Dank je wel ouderraad!
De ouderraad trakteerde alle leerlingen vandaag op een waterijsje of frisco. Daar waren de kinderen (en uiteraard ook de meesters en juffen 😉) bij deze tropische temperaturen uiteraard zéér blij mee! 🍦
Dank je wel ouderraad!